maandag 17 oktober 2011

cadeautjes

Zus was gisteren jarig en wou graag een nieuw kussenhoesje. Ik bekeek ze in de winkel. De leuke waren erg duur en de betaalbare erg saai.
Ik dacht: "dat kan ik veel beter en komt er geen verspilling (want mijn materiaalvoorraad is nog lang niet uitgeput) en uitbuiting van onderbetaalde arbeiders (want voor je familie of vrienden iets (moois) produceren schaar ik onder hobby ;-) aan te pas".
Ik had nog tijd over dus maakte er nog een doppertasje bij. ( zie blogpost 4-5-2011 )
Dat kon natuurlijk niet voor gisteren gepost omdat je maar nooit weet of digibeetzus zich ineens toch op internet verpoost en zou zien wat nog niet mocht.


En voor het feestje bakte ik nog een heerlijke fruittulband want ze dacht nooit genoeg te hebben voor alle gasten maar er was natuurlijk teveel zodat ik weer een stuk mee terugnam en me zodirect aan een heerlijke cappuccino met tulband ga laven.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi geworden! Dat doppertasje staat op het verlanglijstje van mijn Middelste Meidje, in de herfstvakantie (bij ons de volgende week) gaan we er aan werken!

Jolanda zei

Wat heb jij een prachtige stofcollectie (ben helemaal wild van de bomenstof)