vrijdag 6 januari 2012

ratten

Deze week zag ik ..... heel wat maar het is kerstvakantie en dat betekent veel uitslapen, uitstapjes, boeken lezen en films kijken en dus heel weinig tijd om te bloggen.
Gisteren zagen we ratten in het Natuurmuseum in Tilburg. Geen levende maar wel heel levendig opgezet. Dat deed me eraan denken dat 'onze ratten' zijn 'verhuisd' en we na twee jaar in dierentuinlucht te hebben gedoucht we eindelijk, nog net in 2011, een nieuw plafond + isolatie in de badkamer hebben gekregen.
Het is er nu weer warm en fris. Een heel fijn begin van een nieuw jaar.


En in het Natuurmuseum Tilburg is natuurlijk veel en veel meer te zien dan deze wondertjes der taxidermie. Een heel erg leuk en leerzaam uitje. Voor herhaling vatbaar.

8 opmerkingen:

jellinacreations zei

ieuw...ratten, muizen doen me niks maar ratten vind ik zo eng dat zelfs foto's van een opgezette rat me kippevel bezorgd...
Het museum zou best heel mooi zijn maar voor de ratten ga ik een blokje om!
Fijn (rattenvrij) weekend!

merula zei

aha je was in Tilburg (woon ik)! Heb ik wederom die mevrouw met groen haar misgelopen! Ik moet zeggen dat het alweer een paar jaar geleden is dat ik in dat museum was, misschien tzt toch maar weer eens een keertje gaan.

Anna zei

Ieew, ik vind ze ook een beetje eng! Fijne rest van de kerstvakantie nog!

Elma zei

Ratten! Oh no, niet voor mij... fijne weekend!

Mathilde zei

lieve Marieke, man en zoon, ik wens jullie een heel groen, liefdevol, creatief, mooi en smakelijk jaar. Ik hoop dat jullie wensen en dromen uitkomen. Groet uit de stad.

maarnietvangrijs zei

Ha ha, ik begin er ook een beetje van te griezelen...... ;-)

Roelien zei

Brrrr....

een gelukkig nieuw jaar (zonder ratten)

Jolanda zei

Ik krijg kippenvel!