donderdag 25 augustus 2011

fruit

Nee hoor, niet uitgeput van de vakantie, alleen een beetje lui en moet weer goed op gang en in een (werk)ritme komen. En daarbij helpt fruit. Ik vond vanmorgen de tijd om voor het naar schoolgaan het ontbijt te verrijken met een heerlijke smoothie van banaan, perzik, watermeloen en een scheutje yoghurt.
Zoon en ik zijn er dol op en dronken ook die van man op want die drinkt liever koffie 's ochtends.
En nu zijn mijn hersens aan het werk om weer eens flink groen op gang te komen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Mmm, ik zal nog eens kijken wat ik in huis heb

maarnietvangrijs zei

Oh heerlijk! Mijn dochter zat net in een kookboek te bladeren om een gerecht uit te zoeken, en ze koos: frambozenshake met diksap..... dus ik ga morgen ook maar eens wat mixen!
Goed weekend!