woensdag 6 maart 2013

lijstjes

Het is natuurlijk belachelijk dat ieder theezakje apart verpakt wordt in een stukje papier.
Het voordeel ervan echter is dat je nooit meer papierblokjes voor je boodschappenlijstjes hoeft te kopen.
Andere, uitgebreide lijstjes voor zinnen en andere wijsheden die ik moet/wil onthouden schrijf ik meestal op gebruikte enveloppen voordat ze bij het oud papier terechtkomen.
Erop tekenen kan ook heel goed.
Ik herinner me ineens dat er een poosje geleden zelfs hele theezakjes-vouwclubs waren.
Ik hou het op lijstjes.

2 opmerkingen:

merula zei

n.a.v. uw vorige berichtje, hier tip nummer 1 dus! ;)
Ik moet zeggen dat ik de theezakjes altijd weg gooi eigenlijk.... Gebruikte enveloppen gebruik ik wel altijd voor de boodschappenlijstjes!

Rianne van der Waals zei

Wat een mooie tip! Echter ik ben niet zo'n thee drinker dus doe het ook meestal met oude enveloppen e.d. :-)
De put die je op mijn blog linkte is inderdaad leuk, zou die zeker fotograferen als ik het zag. En over je vorige bericht, dat doorgesneden blokje lijkt wel een (vies chemisch) gebakje :D
En uhhhhh,.... waar blijven de zeefdrukken?