woensdag 19 januari 2011

winkelen

Ik heb mezelf voorgenomen zo min mogelijk nieuwe spullen en kleding te kopen en ik ben dan ook niet van plan om de uitverkoop van deze winter te gaan benutten. Ik heb nog leuke kleren genoeg en had vorig jaar rond deze tijd een paar prachtige Doc Martins gekocht voor een schijntje van het originele bedrag. Ik had ze deze winter nog niet veel gedragen vanwege de sneeuw waarmee ik al eens eerder nieuwe laarzen verpest had en de witte vlekken er nooit meer heb uitgekregen. Dat gaat me met deze superlekkerzittende en in mijn ogen ook erg mooie exemplaren niet gebeuren en dus verzorg ik ze picobello met wax. Nu ik ze weer aan kan/mag voelt het alsof ik weer nieuwe laarzen heb en zo heb ik dus twee keer plezier van één uitverkooptrofee.

Toch ga ik binnenkort weer winkelen. Eerlijk Winkelen welteverstaan. Dat kan al met routes in diverse steden die te downloaden zijn via http://eerlijkwinkelen.nl. En binnenkort ook in Nijmegen. Initiatiefneemster hiervan, De Bio Madame en ik vonden elkaar via onze blogs en gaan samenwerken om die route tot stand brengen. Misschien is het komend voorjaar al zo ver.
En misschien kan Nijmegen daarna ook volgen in Warm Winkelen. Zelfs tijdens de vrieskou stonden hier de winkeldeuren wagenwijd open. Lees er alles over op: http://www.houddewarmtebinnen.nl.

Geen opmerkingen: