maandag 2 mei 2011

flesjes 1


Ik ben veel over verbruik van water, flesjes en verpakking aan het denken en soms ga je daar als vanzelf van leren haken. Ik heb nog een tas vol bollen wol en katoen tussen het materiaal wat eerst op moet voordat ik nieuw ga aanschaffen en na veel gezoek vond ik er ook de brei en haaknaalden bij die uit een erfenis stammen.

Vorig jaar schreef ik al wat wegwerpbeelden zijn maar heb nu besloten die naam te wijzigen in afvalbeelden omdat ik nog helemaal niet weet of en wanneer ik dit ga wegwerpen. Nu is dit natuurlijk alleen maar een beeld, een ding zonder duidelijke functie, een onbruikbaar flesje of je zou er evt. nog paaseitjes in kunnen doen. Het zorgde ervoor dat ik ook een functioneel idee kreeg voor flesjes. Daarover later meer in een volgend blog.

Geen opmerkingen: