maandag 15 april 2013

en de kookboeken gaan naar .......


Bedankt voor de reacties op de te vergeven kookboeken.
Ik ben vandaag aan de slag gegaan met lijstjes  en een dobbelsteen en daar kwam uit:

Boek 1 'Verjaardagstaarten', gaat naar Ellen.
Boek 2 'Nijmegen kookt', gaat naar Frollies&Frummels.
Boek 3 'Vis&Zeevruchten' gaat naar Sabina.
Boek 4 'Tapas' gaat naar Kristel.
Boek 5 ' In de Spaanse keuken' gaat naar Jolanda.
En boek 6 'Nagerechten' is voor Herborist. 

Stuur me een mailtje naar pmnoort[zelfeveneenapestaartjemaken]gmail.com met je adresgegevens en dan stuur ik de boeken op. Smakelijk!

4 opmerkingen:

Wijs bekeken zei

Oh! Jeeej!! =D Dankuwel! :-p

MN zei

'Tapas' en 'Nagerechten' zijn inmiddels onderweg. Willen de andere 'winnaars' ook reageren anders ga ik opnieuw loten.

Frollies en Frummels zei

Jeujjjjjj.....leuk ik heb gewonnen!

Frollies en Frummels zei

Ik heb je inmiddels een mail gestuurd

Groet madelon