donderdag 17 februari 2011

blog-award door en voor 'collega-blog-gers/sters'

Vandaag kreeg ik een 'award' voor GroenGedoe van NatuurlijkZuinig die blogt over hoe ze (o.a.) een faillissement overleefd en toch zo bewust en biologisch mogelijk wil leven.
Bedankt, heel erg leuk!

De bedoeling is deze award weer door te geven en anderen te attenderen op leuke, mooie en inspirerende blogs.

De spelregels zijn:
*Je maakt een verwijzing naar de blog en/of persoon die je de award heeft gegeven.

*Geef vervolgens de award door aan 3 tot 5 van je favoriete blogs en maak in je bericht een koppeling naar deze blogs.

*Laat een berichtje achter op deze blogs dat ze een Award gewonnen hebben.

*En het is de bedoeling dat er vooral aandacht wordt gegeven aan beginnende of nog niet zo bekende blogs.

Ik geef de 'award' door aan:

*De Dakboerin, omdat ik heel graag lees over allerlei mogelijkheden op duurzaam en biologisch gebied en de beste tegenhanger voor BoerZoektVrouw die op het moment helemaal geen biologische boeren het boerenleven laat promoten.

*De Biomadame die na goed zoeken gerecyclede panty's heeft gevonden en Moslima's van eco-hoofddoeken wil voorzien.

*Bij het tekendagblog van Geert Clarisse lukt het me iedere keer een glimlach op m'n gezicht te krijgen.

En dan zijn er nog vele blogs en websites die ik graag lees, bekijk en raadpleeg, vooral op het gebied van vegetarisch koken, natuuruitingen en knutsel ideeën maar dit is vandaag mijn tip-drie.

1 opmerking:

mathilde zei

Gefeliciteerd met de award!
M