zondag 3 april 2011

achtertuin

Misschien alweer een beetje laat maar wel het ideale weekend voor zaaien en planten. Gisteren stralend zomerweer en vandaag de nodige regen. Het succes van de aardpeer in een (eigenlijk te kleine) pot van vorig jaar daagde me uit ook wortels en peultjes te gaan proberen in potten. Die potten waren er namelijk allemaal al en voor het vierkantemeter tuinier-idee moet eerst een bak gemaakt en hout aangeschaft. Wie weet lukken de moestuinpotten in ons plaatsje op het noorden.
Er loop ook al van alles uit, de meeste klimplanten gaan het prima doen zodat ons 'plaatsje' achter groen genoeg kan worden naar mijn zin en we er ook nog een beetje kunnen bewegen.

1 opmerking:

Marloes zei

pompoenen in een kleine tuin: dapper! Ik heb het na een zomerlange strijd tegen een pompoenmonster opgegeven, als ik even niet oplette groeiden er meters en meters lange tentakels, zelfs over de schutting naar de buren. Maar de pompoenen waren uiteindelijk wel lekker... als je plantjes/zaadjes wil ruilen laat maar weten, ik heb ook een moestuin. gr Marloes