dinsdag 7 juni 2011

groene schoenen

Ik was het niet van plan maar toch gedaan; 'nieuwe' schoenen gekocht. Gevonden in een outletzaak, model van 2009. Earthkeepers heten ze van Timberland die op de doos vermelden dat de zolen gemaakt worden van recycled rubber, de plastic onderdelen van gerecyclede petflessen en het canvas gedeeltelijk ecokatoen. Het deel wat op leer lijkt is nep, dus geen dierenleed en nou maar hopen dat de mensen die ze gemaakt hebben er ook geen schade aan hebben ondervonden.
Ze zitten super en dat doet mij in ieder geval goed. Als je hand het niet doet en er niet uitziet dan maar je voeten. En nu ga ik de sandalen die ik bijna niet heb aangehad afgelopen jaren ter hergebruik aanbieden op marktplaats.
Met dank aan een vriendin die mijn nagels ook even in bijna stoerevrouwenroze heeft gezet.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Een mooi uitzicht! Heerlijk verantwoord. EN nu hopen dat het ook snel beter gaat met je hand !

Gewoon Greet zei

Mooie sandalen aan mooi gelakte
voeten!
Nog veel beterschap
liefs