dinsdag 22 mei 2012

onderbroek


Gisteravond las ik op twitter een berichtje over een dood gevonden vrouw in België die dankzij haar Hema onderbroek geïdentificeerd kon worden als Nederlandse.
Daar kwam een reactie op dat er in België ook Hema's zijn en ik dacht meteen aan mijn nieuwe biokatoenen onderbroek en dat ze die misschien nog niet in België verkopen. De oplossing volgde snel. Het bleek informatie uit een oude documentaire uit de tijd voordat de Hema zich in België bevond. Om de één of andere rede leek dit alle vragen in mijn hoofd op te lossen en sliep ik heerlijk en werd uitgerust wakker. Ik trok direct mijn nieuwe onderbroek aan want het voelde alsof dat de bedoeling was vandaag. Ik ben van plan nog heel lang te blijven leven maar de vraag: "In welke onderbroek wilt u niet dood gevonden worden?" was vannacht blijkbaar toch in mijn hersenen geslopen. Voor de zekerheid zo vaak mogelijk biokatoenen onderbroeken dus. Goed voor het milieu en die van de Hema zijn gelukkig ook nog goed voor mijn portemonnaie.
En ze zitten prima, ook onder een 'nieuw' rokje. (naar goed 'Belgisch' voorbeeld ;-)

4 opmerkingen:

merula zei

*gniffel* onderbroekenlol!

mathilde zei

ik dacht vooral: een schone....

Anoniem zei

Nu snap ik eindelijk mijn moeders obsessie dat ik altijd schoon en heel ondergoed aan moest hebben, voor als ik een ongeluk zou krijgen en ik naar het ziekenhuis zou moeten. Als forensisch onderzoekers de onderbroek gaan gebruiken om het lijk te identificeren.. Ik vrees dat ze met mijn huidige onderbroekenstand (versleten / staat van ontbinding) zouden concluderen dat ik al drie maanden dood was
(Je snapt dat ik dit even anoniem post, want dit maakt me niet erg sexy)

Jenny Green Teeth zei

Het eerste wat ik dacht toen ik werd aangereden was inderdaad "welke onderbroek heb ik aan" (geen grapje, niet sarcastisch) maar dat viel mee. Ik had wel oude afgeragde sokken aan van manlief omdat de mijne allemaal in de was zaten. Dus vergeet vooral de sokken niet ;)