vrijdag 23 december 2011

kerst

Deze week zag ik.... de kerst in ons huis verschijnen. We maakten zojuist een kerstagenda.....
installeerden de sneeuwpop gemaakt door zoon en 'terug' gekocht op de kerstmarkt op school....
....de neus moet nog even hersteld die is onderweg losgeraakt.
En de broer van Spongebob, ook gemaakt door zoon, mag wel weer rechtop na 2 dagen achterover gelegen te hebben in de kerstboom (die morgen wel een beetje water kan gebruiken) en dan zijn we er klaar voor. Fijn kerstfeest allemaal.

8 opmerkingen:

merula zei

o bespeur ik hier ook een ietwat chaotisch huishouden! : )
De keukenkastjes zijn ook echt wel ideaal!!!
fijne dagen!

merula zei

ik zag net je berichtje met linkje! Super leuk!!!! Haha gelukkig ben ik niet de enige weirdo wat dat betreft! Ik heb net al even vluchtig rondgesnuffeld op de site maar ik ga het boek zeker bestellen (of vragen aan de kerstman). Dank je wel!!!

Jolanda zei

Fijne feestdagen.

Anna zei

Yihaaa, oh wat leuk die keukenkasten van jou! Klinkt ook allemaal beregezellig, geniet ervan!

Jolanda zei

Wat heb je vrolijke roze muren!
Wij hebben ook wat spulletjes mogen terugkopen op de kerstmarkt op school. De kinderen zijn dan zo trots op hun "verkochte" spulletjes.
Fijne Kerstdagen gewenst!

Roelien zei

Mooie plaatjes! Fijne dagen..

jellinacreations zei

Fijne dagen!

Floor zei

Wat leuk die keukenkastjes! Weet iedereen meteen waar hij/zij aan toe is! Als ik dit soort dingen zie vind ik het zo jammer dat ik in mijn huis niets mag schilderen...